Template Books

Saturday, April 16, 2011

LAWATAN KE PWTC ANJURAN SEKOLAH

Assalamua'laikum...

Awak semua nak tau tak, hari ni best sangat! Apa korang tanya apa yang best? Ala takkan la kamu semua tak baca tajuk kat atas tu... Penat je saya tulis tajuk kat atas tu... Lagi pun hari ni saya dapat banyak sangat hadiah dari Tutor TV dan di gerai2 yang lain.

Selain itu,saya juga dapat belon dari gerai2 dan badut,tetapi ada beberapa belon itu saya berikan kepada kawan saya.Awak semua nak tau tak apa yang dia lakukan pada belon itu?Dia ambik gunting dan pecahkan belon itu. Tandas di sana pun saya guna. Saya siap boleh main dalam tandas itu sebab tandas kat situ unik sikit. Tandas di situ tak ada paip.Kalau nak tau macam mana nak guna air , awak semua kena tekan butang kat dinding, pastu air tu keluar dari dalam mangkuk tandas tu. Sebab tu saya boleh main air.

Akhir sekali kami semua makan di MC'DONALD,kami semua makan dengan berselera sekali. Cikgu tak order yang HAPPY MEAL tapi cikgu order burger yang set punya untuk kami semua. Sampai sini je lah percakapan kita ni kita jumpa di lain hari ya...

Assalamua'laikum...
~ Sya ~

1 comment:

My favourite video